Як покращити якість дистанційної освіти |
Написав Карина Сергіївна |
06 серпня 2020 |
Сьогодні вже очевидно, що дистанційне навчання в закладахосвіти різних типів і форм власності – це не тільки реалії, а й виклик для всіх учасників освітнього процесу. Перший досвід організації дистанційного навчання під час карантину з приводу пандемії коронавірусу дозволяє виявити труднощі, проблеми, встановити причини і недоліки, щоб надалі, вразі необхідності організації змішаного або дистанційного навчання у 2020-2021 навчальному році, домогтися кращих результатів. Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації питання підвищення якості дистанційної освіти визначив ключовим у порядку денному цьогорічної серпневої педагогічної конференції. Щоб розширити аудиторію учасників конференції, врахувати думку якомога більшої кількості педагогів, студентів, учнів та їх батьків, ми запроваджуємо інтернет-опитування. Кожного, хто забажає поділитися своїми думками або надати пропозиції, запрошуємо перейти за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1b4oLD1N-6oO67_rCTbMajomTU_dOTwCWs0akl6EXSC4/edit?usp=sharing Сподіваємося на активність респондентів. Дякуємо всім тим, хто долучається до опитування! |