Комсомольский лицей №1

Online

Всього на сайті:
  • 15 гостей
Нові користувачі:
  • Бережна Олександра
  • illusha_chernushev
  • Адміністратор
День української писемності та мови
13 листопада 2020

З метою популяризації української
писемності та мови, реалізації ідеї
українського національного відродження,
згуртування учнівської спільноти
навколо рідного слова 5-10 листопада
2020 року в ліцеї проведено Тиждень
«Українська мова – мова єднання»:
- учні 1-4 класів виготовляли
лепбук «9 листопада – День писемності та
мови», «Наша мова калинова»;
- учителі української мови та
літератури провели поетичні п’ятихвилинки
«Лунай величне наше слово»;
- цікаво, змістовно, натхненно
відбулася літературно-музичне свято
«Диво калинове – чари барвінкові», яку
провели з учнями 7 класів бібліотекарі
та вчитель музичного мистецтва;
- учні 10-их класів підготували
мовознавчі афіші «Вивчай! Знай! Рідну мову
люби, поважай!», з яких усі учні і вчителі
могли дізнатися багато цікавих фактів
про українську мову, пригадати деякі мовні
норми, дізнатися про зміни в українському
правописі;
- усі учні школи долучилися до
написання всеукраїнського диктанту.

Детальніше...
 
Конкурс імені Петра ЯЦИКА
13 листопада 2020

6 листопада було проведено І етап 

ХХІ Міжнародного конкурсу з української
мови імені Петра ЯЦИКА у 2020/2021
навчальному році серед учнів 3-4
класів. За підсумками конкурсу
переможцями стали:

І місцеКАСЬЯНОВА Олександра (3 – Г клас)
та КАРЕТНІКОВА Оксана (4 – Б клас);

ІІ місцеСУМЕЦЬ Єлизавета(3 – В клас)
та НІМЦОВА Валерія(4 – А клас);

ІІІ місцеАНТОНОВА Катерина (3 – В клас)
та ДРОФА Софія (4 – Б клас).

Вітаємо знавців української мови та
вчителів, що підготували дітей до конкурсу:
МИРНУ Ганну Вікторівну,
ОЗЕРОВУ Олену Миколаївну та
ДУДКУ Олену Вікторівну.
А переможцям бажаємо гідно представити
ліцей на районному етапі конкурсу.

 
Профілактика та подолання булінгу як складова системи превентивної освіти у ліцеї
08 вересня 2020

Мета: ознайомити всіх учасників освітнього
процесу з причинами виникнення булінгу,
впливу цього явища на окрему особистість
і учнівський колектив у цілому, опрацювати
практичні методи виявлення постраждалих
та булерів; засвоїти методи профілактики
та протидії.

Завдання: систематизувати знання щодо
групових процесів і взаємостосунків дітей
та учнівської молоді в ліцеї; навчитися
своєчасно визначати групи ризику (жертв
та булерів); створити систему роботи щодо
протистояння боулінгу у молодіжному
колективі; набути умінь проведення занять
з елементами тренінгових методик з
відповідної тематики; залучити до роботи
з профілактики та подолання боулінгу всіх
учасників освітнього процесу (адміністрацію,
педагогів, учнів, батьків).

 
!!! ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!!
08 вересня 2020

Згідно із Законом України «Про
внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо протидії булінгу
(цькуванню)», булінг/цькування —
діяння учасників освітнього процесу,
які полягають у психологічному,
фізичному, економічному, сексуальному
насильстві, зокрема із застосуванням
засобів електронних комунікацій, що
вчиняються стосовно малолітньої чи
неповнолітньої особи або такою особою
стосовно інших учасників освітнього
процесу, внаслідок чого могло бути чи
було заподіяно шкоду психічному або
фізичному здоров’ю потерпілого.
ШТРАФ ЗА БУЛІНГ — 850−1700 ГРН АБО
ГРОМАДСЬКІ РОБОТИ НА 20−40 ГОДИН. Якщо
цькувала група осіб або ж повторно
протягом року, то штраф складатиме
1700−3400 ГРН АБО Ж ГРОМАДСЬКІ РОБОТИ
НА СТРОК 40−60 ГОДИН.
Якщо порушники — підлітки віком від
14 до 16 років, передбачено такі самі
санкції, але їх накладатимуть на батьків
чи опікунів.
Крім того, ПЕРЕДБАЧЕНО ШТРАФ ДЛЯ
КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЯКЩО ВІН НЕ
ПОВІДОМИТЬ ДО НАЦПОЛІЦІЇ ПРО ФАКТИ
БУЛІНГУ. Санкція передбачає ШТРАФ
850−1700 ГРН АБО ВИПРАВНІ РОБОТИ НА
СТРОК ДО ОДНОГО МІСЯЦЯ З ВІДРАХУВАННЯМ
ДО 20% ЗАРОБІТКУ.
У законі «Про освіту» передбачили
ТИПОВІ ОЗНАКИ БУЛІНГУ (цькування):
- систематичність (повторюваність)
діяння;
- наявність сторін — кривдник (булер),
потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі
(за наявності);
- дії або бездіяльність кривдника,
наслідком яких є заподіяння психічної
та/або фізичної шкоди, приниження, страх,
тривога, підпорядкування потерпілого
інтересам кривдника та/або спричинення
соціальної ізоляції потерпілого.
Щоб протидіяти булінгу, розширили права
та обов'язки учасників освітнього процесу:
 Засновник закладу освіти має надати
психолого-педагогічні послуги булерам або
ж тим, хто став свідком чи жертвою булінгу.
 Керівник закладу освіти має «створити
безпечне освітнє середовище, вільне від
насильства та булінгу». Він розробляє план
заходів із протидії булінгу, розглядає
заяви про випадки цькування, вирішує
провести розслідування, повідомляє про
такі випадки до Національної поліції.
 Заклади освіти мають опублікувати
у себе на сайтах правила поведінки учня
та план заходів, спрямований на запобігання
та протидію булінгу. Має бути інформація,
як конфіденційно подати заяву про випадок
булінгу та про те, як на цю заяву відреагують.
 Як учні, так і вчителі мають право
на захист від булінгу.
 Педагоги зобов'язані повідомляти
керівництву про цькування.
 Батьки учнів мають право отримувати
інформацію та звертатися до керівництва
закладів освіти з повідомленням про булінг.
Вони також зобов'язані сприяти розслідуванню
фактів булінгу.

 
Віртуальна тематична книжкова виставка на тему "Дотримуйся Правил дорожнього руху".
11 листопада 2020

Завітайте до віртуальної виставки щоб
пригадати правила дорожнього руху та

поведінки на дорозі. Будьте уважні,

бережіть своє здоров'я та життя.

09-29-26-1567500546_pdr.jpg - 351.67 Kb

Детальніше...
 
Структура роботи
01 вересня 2022

alt

 
Нормативна база
08 вересня 2020

Нормативна база

 
<< Початок < Попередня 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Наступна > Кінець >>

Сторінка 20 з 31