Комсомольский лицей №1

Тиждень безпеки дорожнього руху 2020
13 листопада 2020

З 10 по 15 листопада 2020 року учні 

та вчителі нашого ліцею долучилися
до Всеукраїнського Тижня безпеки
дорожнього руху.
З метою поліпшення роботи
із запобігання дорожньо-транспортного
травматизму, формуванню навичок
безпечної поведінки на вулицях і
дорогах, удосконаленню і узагальненню
знань з безпеки дорожнього руху,
правил пішоходів, безпечного поводження
під час руху класними керівниками
були проведений Єдиний урок БДР теми:
«Правила для пішоходів», «Учасники
дорожнього руху та умови безпеки
пішоходів», «Безпека дорожнього руху –
це життя!» з використанням
відеопрезентацій та навчальних мультфільмів.
На уроках предмету Основи здоров’я вчителями
були проведені майстер – класи, інформаційні
п’ятихвилинки з вивчення порядку надання
домедичної допомоги постраждалим внаслідок ДТП.
Члени учнівської організації «МАГ» під
керівництвом педагога-організатора
завітали до учнів початкової школи з
інформаційними хвилинками безпеки «Це повинен
знати кожен», з учнями 5 класів повторили
правила безпеки на дорогах під час вікторини
«Дорожня грамота», «Знавці дорожнього руху»,
«А чи знаєте ви…?» .
Вчителі української мови написали з учнями
міні-диктанти «Правила дорожнього руху»,
«Безпечна дорога до школи», «Кращий пішохід»
тощо.
Вчителі інформатики організували перегляд
Єдиного національного уроку в рамках
національного проекту «Безпечна країна».
Проведення Тижня безпеки дорожнього руху
показало, що учні знають Правила дорожнього
руху, володіють навичками поведінки на вулиці,
дорозі, вміють знайти вихід з різних ситуацій,
пов’язаних з дорожнім рухом, дало змогу поглибити
знання у відповідній сфері, сприяти розвитку
практичних навичок.

alt

Детальніше...
 
День української писемності та мови
13 листопада 2020

З метою популяризації української
писемності та мови, реалізації ідеї
українського національного відродження,
згуртування учнівської спільноти
навколо рідного слова 5-10 листопада
2020 року в ліцеї проведено Тиждень
«Українська мова – мова єднання»:
- учні 1-4 класів виготовляли
лепбук «9 листопада – День писемності та
мови», «Наша мова калинова»;
- учителі української мови та
літератури провели поетичні п’ятихвилинки
«Лунай величне наше слово»;
- цікаво, змістовно, натхненно
відбулася літературно-музичне свято
«Диво калинове – чари барвінкові», яку
провели з учнями 7 класів бібліотекарі
та вчитель музичного мистецтва;
- учні 10-их класів підготували
мовознавчі афіші «Вивчай! Знай! Рідну мову
люби, поважай!», з яких усі учні і вчителі
могли дізнатися багато цікавих фактів
про українську мову, пригадати деякі мовні
норми, дізнатися про зміни в українському
правописі;
- усі учні школи долучилися до
написання всеукраїнського диктанту.

Детальніше...
 
Віртуальна тематична книжкова виставка на тему "Дотримуйся Правил дорожнього руху".
11 листопада 2020

Завітайте до віртуальної виставки щоб
пригадати правила дорожнього руху та

поведінки на дорозі. Будьте уважні,

бережіть своє здоров'я та життя.

09-29-26-1567500546_pdr.jpg - 351.67 Kb

Детальніше...
 
Структура роботи
08 вересня 2020

alt

 
Конкурс імені Петра ЯЦИКА
13 листопада 2020

6 листопада було проведено І етап 

ХХІ Міжнародного конкурсу з української
мови імені Петра ЯЦИКА у 2020/2021
навчальному році серед учнів 3-4
класів. За підсумками конкурсу
переможцями стали:

І місцеКАСЬЯНОВА Олександра (3 – Г клас)
та КАРЕТНІКОВА Оксана (4 – Б клас);

ІІ місцеСУМЕЦЬ Єлизавета(3 – В клас)
та НІМЦОВА Валерія(4 – А клас);

ІІІ місцеАНТОНОВА Катерина (3 – В клас)
та ДРОФА Софія (4 – Б клас).

Вітаємо знавців української мови та
вчителів, що підготували дітей до конкурсу:
МИРНУ Ганну Вікторівну,
ОЗЕРОВУ Олену Миколаївну та
ДУДКУ Олену Вікторівну.
А переможцям бажаємо гідно представити
ліцей на районному етапі конкурсу.

 
Профілактика та подолання булінгу як складова системи превентивної освіти у ліцеї
08 вересня 2020

Мета: ознайомити всіх учасників освітнього
процесу з причинами виникнення булінгу,
впливу цього явища на окрему особистість
і учнівський колектив у цілому, опрацювати
практичні методи виявлення постраждалих
та булерів; засвоїти методи профілактики
та протидії.

Завдання: систематизувати знання щодо
групових процесів і взаємостосунків дітей
та учнівської молоді в ліцеї; навчитися
своєчасно визначати групи ризику (жертв
та булерів); створити систему роботи щодо
протистояння боулінгу у молодіжному
колективі; набути умінь проведення занять
з елементами тренінгових методик з
відповідної тематики; залучити до роботи
з профілактики та подолання боулінгу всіх
учасників освітнього процесу (адміністрацію,
педагогів, учнів, батьків).

 
!!! ВАЖЛИВО ЗНАТИ!!!
08 вересня 2020

Згідно із Законом України «Про
внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо протидії булінгу
(цькуванню)», булінг/цькування —
діяння учасників освітнього процесу,
які полягають у психологічному,
фізичному, економічному, сексуальному
насильстві, зокрема із застосуванням
засобів електронних комунікацій, що
вчиняються стосовно малолітньої чи
неповнолітньої особи або такою особою
стосовно інших учасників освітнього
процесу, внаслідок чого могло бути чи
було заподіяно шкоду психічному або
фізичному здоров’ю потерпілого.
ШТРАФ ЗА БУЛІНГ — 850−1700 ГРН АБО
ГРОМАДСЬКІ РОБОТИ НА 20−40 ГОДИН. Якщо
цькувала група осіб або ж повторно
протягом року, то штраф складатиме
1700−3400 ГРН АБО Ж ГРОМАДСЬКІ РОБОТИ
НА СТРОК 40−60 ГОДИН.
Якщо порушники — підлітки віком від
14 до 16 років, передбачено такі самі
санкції, але їх накладатимуть на батьків
чи опікунів.
Крім того, ПЕРЕДБАЧЕНО ШТРАФ ДЛЯ
КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, ЯКЩО ВІН НЕ
ПОВІДОМИТЬ ДО НАЦПОЛІЦІЇ ПРО ФАКТИ
БУЛІНГУ. Санкція передбачає ШТРАФ
850−1700 ГРН АБО ВИПРАВНІ РОБОТИ НА
СТРОК ДО ОДНОГО МІСЯЦЯ З ВІДРАХУВАННЯМ
ДО 20% ЗАРОБІТКУ.
У законі «Про освіту» передбачили
ТИПОВІ ОЗНАКИ БУЛІНГУ (цькування):
- систематичність (повторюваність)
діяння;
- наявність сторін — кривдник (булер),
потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі
(за наявності);
- дії або бездіяльність кривдника,
наслідком яких є заподіяння психічної
та/або фізичної шкоди, приниження, страх,
тривога, підпорядкування потерпілого
інтересам кривдника та/або спричинення
соціальної ізоляції потерпілого.
Щоб протидіяти булінгу, розширили права
та обов'язки учасників освітнього процесу:
 Засновник закладу освіти має надати
психолого-педагогічні послуги булерам або
ж тим, хто став свідком чи жертвою булінгу.
 Керівник закладу освіти має «створити
безпечне освітнє середовище, вільне від
насильства та булінгу». Він розробляє план
заходів із протидії булінгу, розглядає
заяви про випадки цькування, вирішує
провести розслідування, повідомляє про
такі випадки до Національної поліції.
 Заклади освіти мають опублікувати
у себе на сайтах правила поведінки учня
та план заходів, спрямований на запобігання
та протидію булінгу. Має бути інформація,
як конфіденційно подати заяву про випадок
булінгу та про те, як на цю заяву відреагують.
 Як учні, так і вчителі мають право
на захист від булінгу.
 Педагоги зобов'язані повідомляти
керівництву про цькування.
 Батьки учнів мають право отримувати
інформацію та звертатися до керівництва
закладів освіти з повідомленням про булінг.
Вони також зобов'язані сприяти розслідуванню
фактів булінгу.

 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>

Сторінка 10 з 22